Deklaracja dostępności serwisu

Zakład Gospodarki Komunalnej we Frampolu zapewnia dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej http://zgkframpol.pl

Data publikacji strony internetowej: 2015-09-10

Data ostatniej dużej aktualizacji: 2015-09-10

Strona internetowa jest w przeważającej większości zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Zawiera jednak pewne niezgodności lub wyłączenia wymienione poniżej.

Mogą zdarzyć się sytuacje, że niektóre dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:

·         pochodzą z różnych źródeł;

·         zostały opublikowane w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji;

·         zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.

Serwis nie posiada wersji kontrastowej.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt z Zakładem Gospodarki Komunalnej we Frampolu ul. Łąkowa 4, 23-440 Frampol z Panią Moniką Kapica, e-mail, zgkf@frampol.pl

tel. +48 685 78 25

W ten sposób można również składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej i składać żądania zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, np. przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji, itp.

Żądanie powinno zawierać:

·         dane osoby zgłaszającej żądanie,

·         wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz

·         sposób kontaktu.

Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.

Zakład Gospodarki Komunalnej we Frampolu zrealizuje żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, niezwłocznie poinformuje o tym wnoszącego żądanie oraz poinformuje o terminie realizacja żądania, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem.

Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, Zakład Gospodarki Komunalnej we Frampolu zaproponuje alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy Zakład Gospodarki Komunalnej we Frampolu odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie może złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.

Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich

Dostępność architektoniczna

Budynek Zakładu Gospodarki Komunalnej we Frampolu, ul. Łąkowa 4, 23-440 Frampol

Do budynku prowadzi wejście od ulicy Łąkowej.

Budynek jednopoziomowy, parterowy.

Toalety znajdujące się na parterze nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Przed budynkiem wyznaczono strefy parkingowej dla osób niepełnosprawnych.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

W zakładzie nie ma pętli indukcyjnych.

W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących

Nie ma tłumacza polskiego języka migowego (PJM) na miejscu ani online.